niedziela, 28 kwietnia 2013

Recenzja - Concertino Baby

 Niedawno otrzymaliśmy możliwość testu Hipoalergicznych żeli do prania marki Concertino.

Otrzymaliśmy dwa rodzaje płynu - do prania kolorowych oraz białych ubrań. Przyznam się szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
A o to nasze spostrzeżenia:
- ubranka Frania są mięciutkie, puszyste oraz tak pięknie pachną dzidziusiem :)
- niewielki plamki po pierwszych zmaganiach Frania z nowymi daniami zniknęły bez śladu :) A przyznam się, że byłam pewna, że zostaną one z nami na zawsze ;)
- żel jest bardzo wydajny! Producent na opakowaniu zaznaczył, iż 1L żelu  starcza na 16 prań - u nas  wystarczyło go aż na 20 :)
- a co najważniejsze: żel nie podrażnił delikatnej skóry naszego Frania

Żel nawet sprawdził się przy praniu mojej jedwabnej bluzki, ale psssstttt nie mówcie tego Franiowi ;)


9 komentarzy:

  1. A gdzie można kupić taki płyn? jaka cena?
    a mamy takie same kafelki w łazience :) hehe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w sklepie Carrefour :)

      he hehe te same kafelki, ale jaja :)

      Usuń
    2. muszę się koniecznie wybrać do caffefour'a ;)

      Usuń
  2. Ok, ok nie powiemy Franiowi.:)
    Super, że żel się sprawdził!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie szukam czegoś na plamy, bo już nie mam siły.

    a gdzie ten żel można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Carrefourze :)

      U nas plamy z jedzonka Frania zniknęły bez śladu :)

      Usuń