wtorek, 30 lipca 2013

MAM POLSKA - BUTELKA TRENINGOWA

Jakiś czas temu otrzymaliśmy do testowania butelkę treningową TRAINER firmy MAM.  TU
 
 Od kiedy Franiowi wyszły pierwsze ząbki mogliśmy rozpocząć już w pełni nasze testowanie. Czytając ostatnie zdanie każdy pewnie się zastanawia dlaczego dopiero po wyjściu pierwszych ząbków ?? Już tłumaczę - ustnik kubeczka jest moim zdaniem bardzo twardy, Franio nie mógł sobie poradzić z nim w okresie kiedy nie posiadał żadnego uzębienia. Moim zdaniem trzeba pierwsze przygryźć ustnik żeby jakikolwiek napój wypłynął.
Drugim minusem tego kubka był fakt, iż dwa razy nasza podręczna torba była całkowicie zalana przechowywanym napojem :( Mimo, iż każde z nas było w 100% pewne o tym, iż w pełni zakręcił butelkę.
Plusem jego jest fakt, iż jest on starannie wykonany. Na półce sklepowej z pewnością wyróżniał by się swoim designem. Po pierwszym otwarciu zauważyłam miarkę umieszczoną na jego zatyczce, która stanowi duże ułatwienie dla zagonionych mam :)

Czy któraś z Was zna idealny, w 100% satysfakcjonujący kubek niekapek ???





6 komentarzy:

  1. Znam z tej samej firmy ale Sport Cup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ??? Jakie oceny ?? Jesteście zadowoleni ??

      Usuń
  2. moja kuzynka uzywa firmy lovi i jest bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. lovi mam smoczka i butelkę-sa super :) może i niekapek dobry :)
    mam nie używałam,ale już wiem że niekapka nie zakupie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma idealnego: z jednego dziecko lubi pić, drugi jest pojemny, trzeci nie przecieka, czwarty ładny...

    OdpowiedzUsuń