czwartek, 10 października 2013

Instytut Badawczy Małego Naukowca

Jako mały naukowiec Franio próbuje nowych alternatyw, szuka nowych rozwiązań.


Może to podłączyć do tego i wyjdzie ??? Jak to mama zawsze liczyła hmm 1+1=2 ???


No właśnie co wyjdzie ??? Co z tego wyniknie ??? 


EUREKA - ona sama gra i świeci !!! Jestem geniuszem stworzyłem owieczkę, która potrafi naśladować szum morza i śpiew ptaszków !! Jak te w parku co zawsze tak pięknie śpiewają kiedy spaceruję z moją mamą :) Jej brzuszek mieni się przyjemnymi kolorami. Posiada dwie kolorowe łapki, które z każdym dotknięciem zmieniają melodie. A kiedy mama stwierdza, że już późno i czas spać owieczka cichutko nuci mi do snu !!! 

Już wszystko zostało powiedziane, nic dodać, nic ująć ... owieczka została zaakceptowana przez Frania i jego Instytut Badawczy !!!


Owieczka marki Vtech została przebadana dzięki sponsorom: KME oraz Zabawkowicz.pl

Podczas badań nie ucierpiała żadna owieczka ani myszka :)


7 komentarzy:

  1. Ale on już duży! Wszystko co gra i świeci jest cudne dla dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO. Właśnie jestem na etapie oglądania zabawek grających i świecących;) Tyle tego jest w sklepach, że nie wiadomo na co się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzielny Franio...i owieczka oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam http://filipiamama.blogspot.com/2013/10/kolejne-nominacje.html.

    OdpowiedzUsuń