poniedziałek, 30 grudnia 2013

Wujkowe oceanarium

Każda nowa rzecz w naszej rodzinie musi mieć akceptację jej najważniejszego członka - Frania :) 
I tak też wybraliśmy się do wujka aby podziwiać jego najnowsze dzieło ...


Wielką frajdę sprawiło Franiowi bieganie za kolorowymi rybkami wzdłuż akwarium. Piski radości, którym towarzyszył mega uśmiech na twarzy dziecka świadczyły tylko o jednym ... wujek masz wypasione rybki :)

A więc tak: Złota Rybko proszę o ten słynny, biały śnieg żebym mógł pojeździć na sankach :)

 Mamo, ale ta Złota Rybka mnie chyba zbytnio nie rozumie !!! :(

A Wy o czym marzycie ??? Zbieram zamówienia na wszystkie życzenia do jutra !!! :)


21 komentarzy:

  1. U mojego brata też pływają Pyszczaki i Ala uwielbia na nie patrzeć:)

    Najlepszego na nowy 2014 rok :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plywajace rybki dzialaja na mnie wyjątkowo uspokajajaco :0

      Usuń
  2. Niesamowite akwarium, marzę o takim:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój M. chce akwarium...ja póki co sceptycznie jestem nastawiona do tego pomysłu, ale jakbym zobaczyła T...takiego radosnego jak Franio to chyba bym się zgodziła odrazu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się w 100% z Tobą. Kiedy zobaczylam Frania pełnego radości już w myslach zastanawialam sie gdzie u niego w pokoju postawic male akwarium ;)

      Usuń
  4. Oj rybki fascynują i Maksa :)
    Ja poproszę o szybkie lato :) Zimy nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejj napatrzeć sie nie mogę:) chyba też się postaram o taką rozrywkę:) wszystkiego dobrego w NOwym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama już rozmarzylam się bo takiej rozrywce ;)

      Usuń
  6. Oj nie załapałam się na życzenia;) Mój Kapsel też pewnie zakochałby się na zabój w złotych rybkach więc musimy o tym pomyśleć tylko ta zmiana wody mnie zniechęca ehhh ale czego się nie robi dla naszych pociech:) Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego naj w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie Franio zrobi wyjątek i jeszcze przekaze rybce życzenie ;) ale psssst nie mów nikomu :) Pozdrawiamy ;)

      Usuń
  7. WOW, robi wrażenie to akwarium! Wszystkiego, co najlepszedla Was w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i wzajemnie ;) Buziak dla Marcysi ;)

      Usuń
  8. Piękne akwarium! Wujek zasługuje na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj sama bym takie "oceanarium" chciała :) I tym bardziej nie watpię w nową fascynację Frania :)

    OdpowiedzUsuń