wtorek, 27 stycznia 2015

Tu na chwilę

"Istniejemy tu na chwilę i zaraz możemy zniknąć"

To takie prawdziwe a jednak nigdy nie zważałam na znaczenie tych słów. 
Człowiek się rodzi, dorasta w przekonaniu, że będzie trwał wiecznie. 
Podejmujesz decyzje powtarzając sobie wewnątrz po cichu "mam jeszcze czas"
A jeśli go nie masz ???
A jeśli już jutro nas tu nie będzie ???
Czy mój syn będzie wiedział jak bardzo Go kocham.
Czy poświęciłam mu na tyle czasu żeby mnie zapamiętał ???

Mam jeszcze tyle do zrobienia,
tyle planów więc 
od dzisiaj stanowczo chwytam każdy dzień i wyciskam go jak cytrynę.

Żeby nie żałować żadnej minuty !!!


4 komentarze:

  1. święte słowa, trzeba korzystać z życia jak najwięcej, aby później nie żałować, że czegoś się nie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że rok temu nie myślałam tak w tej kwestii - za bardzo się bałam nowych sytuacji, ludzi a teraz żyję chwilą :)

      Usuń
  2. Z każdego dnia trzeba czerpać jak najwięcej... Choć czasem się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Od wczoraj wiem, co to znaczy cieszyć się tu i teraz!

    OdpowiedzUsuń