czwartek, 14 maja 2015

A jaki jest Twój cel w życiu ???


Jeszcze trzy lata temu moc dziecięcego uśmiechu stanowiła dla mnie czarną magię. Niby wokół mnie było słychać ten charakterystyczny chichot, ale nie wzbudzał on we mnie wielkich emocji. 
Jakoś nigdy nie zastanawiałam się, nie starałam się zbytnio w to zagłębiać dlaczego aż tak każdemu rodzicowi sprawia to wielką radość. 
Moja mama zawsze powtarzała, że kiedy doczekam się swojego dziecka zrozumiem to jak bardzo pojawienie się jego zmienia nasz tok myślenia.

I wtedy pojawił się On ... zmienił całe moje życie. 
Kiedy pierwszy raz spojrzałam w Jego oczy przepadłam ... dosłownie przepadłam.
Długo uczyliśmy się siebie nawzajem. Były te dobre, piękne i te gorsze dni (których szczerze nie życzę żadnemu z rodziców). Choroba dziecka zmienia wszystko, zmienia Ciebie i Twój światopogląd. Przestają liczyć się te zwykłe, materialne rzeczy. Dla dobra własnego dziecka jesteś
w stanie działać na podwójnym biegu.
Dlatego dla mnie spełnianie Jego małych, średnich czy wielkich życzeń jest czymś wspaniałym. 
A Jego uśmiech stanowi dla mnie największą nagrodę.

Przed nami Dzień Dziecka  - jeśli planujesz coś dla swojej pociechy pamiętaj, że nawet najdroższa, najpiękniejsza zabawka nigdy nie zastąpi mu Ciebie !!!!

Kiedyś nasze dzieci dorosną i podsumują nas jako rodziców.
Wtedy najpiękniejszą, największą nagrodą dla nas będą słowa:
 " Moja mama była najcudowniejszą mamą na świecie" !!!!

I tych słów Wam szczerze życzę !!!


2 komentarze:

  1. To prawda, że nic nie zastąpi dziecku uwagi i czasu poświęconego przez rodzica. Trzeba go tylko dobrze wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, nic nie zastąpi naszej obecności...naszego wspólnego czasu....nawet najdroższy prezent ...

    OdpowiedzUsuń