sobota, 1 grudnia 2012

Tik tak, tik tak

Stało się .... dzisiaj stukła nam 40 czyli 40 tydzień ciąży :) Nie wierzę, że 9 miesięcy tak przeleciało w mgnieniu oka. Teraz już tylko czekamy aż nasz mały szkrabek zdecyduje się na właściwy moment aby przyjść na świat :)
Samopoczucie u mnie jest bardzo kiepskie - jestem już powoli zmęczona i obolała :( Czuję się jak taki mały, ociężały słonik 
 Torba do szpitala spakowana. Mam nadzieję, że wszystko co niezbędne zabrałam (ostatnio u mnie ciężko z pamięcią, czuję się jak 80 letnia staruszka) !!!! Dziewczyny czy macie jakieś wskazówki co powinno znajdować się w takiej torbie ??? Z góry dziękuję za wszystkie rady :)

A oto zdjęcie z ostatniego pobytu u rodziców hmmmm... komuś się bardzo, bardzo nudziło :) Mam nadzieje, że mi to wybaczy :)

5 komentarzy:

  1. Kochana ta koncowka taka wlasnie jest,chyba po to by miec motywacje do porodu;) jesli chodzi o torbe,pisze z telefonu wiec tak w skrocie bo nie Wiem co u Was w szpitalu daja... Dla dziecka pampersy,chusteczki,ubranka,czapeczka,rekawiczki niedrapki,rozek,kreme do buzi bo moze byc wysuszona,krem do pupci, aparat!!! :)a dla napisze pozniej bo musze leciec!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co wymieniłaś jest już spakowane oprócz aparatu !!! Aaaa to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i baterie/ladowarke/pusta karte pamieci do aparatu ;))

    najwazniejsze to dokumenty, grupa krwi, karta ciazy, wazna ksiazeczka ubezpieczeniowa, bo bez tego bedziesz miala przeprawy na izbie przyjec... reszta, jak cos zapomnisz, to moze daruja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już historie o trudnych przeprawach w recepcjach szpitalnych :(

      Usuń
  4. ja dobiłam do 35 jak na razie i zobaczymy co dalej:) teraz czekam na wiadomości z frontu i trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń