czwartek, 18 października 2012

Wyparwkowe szaleństwo ...

Jak już wcześniej wspomniałam Franiu ma pojawić się na świecie już za 7 tygodni. Tak więc wraz z tatą zabraliśmy się do pracy i rozpoczęliśmy pełną parą kompletowanie wyprawki. Nie spodziewałam się, że kupowanie kolorowych, kochany ubranek, zabawek oraz kosmetyków może wzbudzić we mnie takie pozytywne uczucia. Franiu Twoja mama zaszalała i chyba będziesz lepiej ubrany niż ja i Twój tata :)

Już od dawna przymierzaliśmy się do zakupu wózka. Po długich negocjacjach, czytania opinii oraz wizyt w sklepach dziecięcych podjęliśmy decyzję !!!! Wybór padł .... na Mutsy Transporter, kolor Navy Blue:

 Mutsy Transporter


Mam nadzieję, że jako prawdziwy facet docenisz swoje pierwsze cztery kółka :)

Jeśli chodzi o fotelik to przyznam się szczerze, że ten zakup był jednym z największych wyzwań dla Twoich rodziców. Analizowanie wszystkich testów, certyfikatów itp stanowiło dla nas niezły orzech do zgryzienia :) Ale daliśmy radę, wybór padł na Fotelik firmy Cybex, seria: Aton

Fotelik Cybex


Przyznam się szczerze, że już nie mogę się doczekać kuriera i tego kiedy wszystko rozpakuję. Czuję się jak małe dziecko, które buszuje pod choinką w Święta Bożego Narodzenia odpakowując swoje prezenty :) Ach ta adrenalina :) 

Żeby nie zwariować podczas zakupowego szaleństwa powracam myślami do naszego ostatniego pobytu u Cioci Diany :


Vi hilse du varmt :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz