piątek, 2 listopada 2012

W pieszczocie pian

Jak każda przyszła mama zadaję sobie pytania: "Czym najlepiej umyć noworodka ?? ". Przyznam się szczerze, że ta myśl spędza mi sen z powiek :( Nie chcę narażać mojego maluszka na zbędny kontakt z chemią zawartą w kosmetykach a każda z podpytanych mama ma inne zdanie !!! I wybierz tu coś dobrego :(

Po długich lekturach na forach internetowych wyselekcjonowałam kilka potencjalnych produktów:

 Płyn do kąpieli Oillan

Krem na odparzenia Mustela
Oliwka do ciała Skarb Matki

Na zimowe spacery farmaceutka poleciła mi krem marki Bambino.



I tu zaczyna się mój dylemat - czy nie jest tego zbyt dużo jak dla tak małego bobaska ??? Skóra maluszka jest bardzo delikatna, nie chcę dodatkowo narazić jej na utratę swej naturalnej bariery ochronnej :( 

Czy ktoś zna odpowiedź na tak burzliwie nurtujące pytanie  ???

Coś dla Frania:
Te pyszny deser lodowy, z musem malinowym, ananasem i bakaliami przygotował Twój tata :) Musimy go częściej wykorzystywać do tak słodkich zachcianek :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz